هممه چیز ----------------------- Every thing

از هر در سخنی ...

این وبلاگ موضوع مشخصی نداره و هرچیزی که ذهن نویسنده رو مشغول کرده باشه و به نظرش موضوع خوبی باشه اینجا می نویسه.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

خواستم (شعر)

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ


خواستم بر گونه ات
خواستم بر شانه ام
خواستم باور کنم

بی خبر از آن که تو
خاستم کز چشم تو
خواستم کز عشق تو
خواستم از خود که من
خواستم من از خودم
بی خبر از ان که تو
این خواستن های من
بودنت با من را
حال تو نیستی ولی
این بودن را من
این نبودن های تو
خاطراتت من را
می دانم رفته ای
دوست می دارم تو  را

 

باز بکارم بوسه ای
باز بگذاری سری
تو دل و جان منی

پی یار دگری
باز جویم خویش را
وارهانم خویش را
باز نخواهم من تو را
ببرم از یاد تو را
خون رگ های منی
در وجودم ریشه کرد
بی وجودت ساده کرد
باتوام هرلحظه ای
دوست می دارم همی
گاه به من سر می زند
دلتنگت می کند
دانم نیستی ولی
با آن که رفته ای

۹۵/۰۲/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">